Znajdujesz się na stronie o zwiększonym kontraście.POWRÓT DO WERSJI STANDARDOWEJ

Punkty Obsługi Pasażera KZK GOP

  • Dostępne wersje językowe:
  • Polski
  • Deutsch
  • English
  • Pусский

2012-08-31 13:46:00 Drukuj
Z uwagi na rozległy obszar objęty obsługą komunikacyjną KZK GOP, w celu ułatwienia pasażerom bezpośredniego kontaktu z Biurem KZK GOP, zostały uruchomione Punkty Obsługi Pasażera.

Zakres działania Punktów Obsługi Pasażera KZK GOP jest następujący:

  • kompleksowa informacja o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej organizowanej przez KZK GOP,
  • sprzedaż detaliczna pełnej gamy biletów będących w ofercie KZK GOP,
  • przyjmowanie uwag, skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej KZK GOP z możliwością złożenia odwołania od nałożonej opłaty dodatkowej - przypadki określone w § 10 pkt. 1 i 2 „Taryfy przewozu osób i bagażu w komunikacji miejskiej KZK GOP” są rozpatrywane na miejscu, natomiast pozostałe odwołania przekazywane są do rozpatrzenia do Biura KZK GOP,
  • przyjmowanie wpłat z tytułu nałożonych opłat dodatkowych oraz opłat manipulacyjnych.

Powyższe funkcje są również realizowane w siedzibie Biura KZK GOP
w Katowicach, przy ulicy Barbary 21a.

 


Godziny otwarcia Punktów: codziennie w dni robocze od 8:00 do 18:00

oraz w soboty od 9:00 do 15:00

Godziny otwarcia siedziby Biura KZK GOP: codziennie w dni robocze od 7:00 do 15:00


 

Adresy Punktów Obsługi Pasażera KZK GOP:


1. Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy), tel. (32) 360-32-94

 

 

 

 

2. Gliwice, pl. Piastów 2, tel. (32) 270-65-90

 


3. Bytom, pl. Wolskiego (dworzec autobusowy), tel. (32) 745-36-30


4. Katowice, pl. Szewczyka (Dworzec Katowice), tel. (32) 710-13-71


5. Katowice, ul. Pocztowa 10, tel. (32) 229-62-49